Pytania i odpowiedzi

Dla kogo są przeznaczone zestawy ArtiFly?

Zestawy są przeznaczone dla osób, które pragną odpocząć od pracy i przyśpieszonego trybu życia. Jest to sposób na twórcze spędzenie czasu wolnego. Możesz malować w samotności, słuchając ulubionej muzyki. Albo razem z bliską osobą tworzyć coś wyjątkowego i cieszyć się wspólnie spędzonym czasem. Zestawy ArtiFly zostały stworzone z myślą o ludziach, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności artystyczne, ale nie mają w tym doświadczenia. Dzięki ArtiFly, każdy w prosty sposób może stworzyć prawdziwe dzieło sztuki.

Co jest w zestawie ArtiFly?

Zestawy składa się z następujących rzeczy:
1) ponumerowane płótno ekologiczne naciągane na blejtramie;
2) zestaw ponumerowanych farb akrylowych (wystarczająca ilość żeby pomalować obraz);
3) zestaw pędzli różnej szerokości;
4) paletka do farb 13 cm;
5) szczegółowy schematy obrazu (kolorowy i czarno-biały);
6) haczyki na ścianę i na obraz.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wybrany produkt wystarczy dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji na temat kolejnych kroków zamówienia, kliknij tutaj.

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie artifly.pl?

Dokonując zakupu na artifly.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych (karta kredytowa/Visa, Mastercard, AMEX, JCB, Diners, Przelewy24, PayPal) albo dokonać wpłaty przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Niestety, nie przewidujemy takiej możliwości. Każde zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty, a płatność przy odbiorze niestety nie jest możliwa.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest 24 godziny od składania zamówienia. Zamówienia zapłacone przed 12:00 będą wysłane w tym samym dniu.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki naszych produktów zależą od firmy kurierskiej i sposobu dostawy. Szczegółowe informacje na temat wysyłki (kosztów, organizacji, czasu dostawy itp.) znajdziesz tutaj.

Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam zrobić?

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że oferowane przez nas produkty są delikatne, dlatego też staramy się, aby proces ich pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Nasze zestawy są pakowane zgodnie z wymogami renomowanych firm kurierskich. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta (sklep@artifly.pl): postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

Czy mogę zwrócić obraz jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Tak, oczywiście jest możliwość skorzystania z prawa zwrotu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania paczki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Czy późniejsza modyfikacja danych do faktury będzie możliwa?

Prosimy o uważne wypełnienie danych adresowych. Po wysłaniu towaru nie ma możliwości modyfikacji danych do faktury.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Darmowa dostawa) już od 100,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl